Answer



Anonym om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
såg dig fittja idag, är en person där ifrån som tycker att du ser skit bra ut

SVAR: Oj oj, kan inte säga mer än tack haha :)

Julis om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Hur går det för din bror angående fotbollen och allt?

SVAR: Det går bra för honom just nu, han ska provspela för Malmö ff och gais allsvenskan denna månad så nu är det bara att hålla alla tummar för honom!

Emelie om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Ibland är du jätte dålig på att uppdatera, vad kan det bero på? inte orkat? tappat lusten?
lova att aldrig sluta blogga, älskar dig blogg =D

SVAR: Det med att jag inte bloggar på ett tag är att intresset inte finns där då, då avstår jag hellre att skriva än att skriva en massa trams. Just nu känner jag inte att har någon lust att sluta blogga så för tillfället kan jag lova det. Taaack :)

Saaaga om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Ska du utomlads någonting i sommar? isånafall med vem och vart ska du? :)

SVAR: Ja det ska jag, 75% säkert är det än så länge. Drar till Turkiet i två veckor då tillsammans med ett par vänner.

fadde om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
När fyller du år? hur gammal är du? vad ska du göra nära du fyller år? =)
kram kram kram! bra blogg

SVAR: Jag fyller år den 27 januari och då blir jag 17 år gammal. Har inga planer än så länge vad som händer då, tror inte att jag ska göra något speciellt. Tack ska du ha :)

Anonym om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
du skrev något tidigare i din blogg om att det hade gått ett år och att det på ett sätt gjort dig mycket starkare, vill du berätta vad som hände den 12 december 2008?

SVAR: Fått denna frågan tidigare och väljer att inte skriva ut det här i bloggen!

Embla om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Du ska aldrig låta en person få dig att må dåligt, älskar en person dig så ska personen få dig att må bäst! tänk på det.

Iallafall, kan du inte berätta lite om vart du tycker om att shoppa ifrån och vart du får alla dina fjällräven ifrån. Har sätt dig med fyra olika hahah.

SVAR: Nej jag vet, har lärt mig det genom tiden som gått :) (låt ingen ta dig ifrån din stolthet).
Jag tycker om typ kläder från HM, Ginatricot och såna affärer. ja du, haha.

Camila om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Är du helt svensk? kan tänka mig att du är halv nånting.. typ halv spansk eller något, ser ut som såna drag i ditt ansikte.

SVAR: Nej, jag är hel svensk. Men vi har spanskt blod i släkten, från pappas sida så det med drag i ansiktet kan stämma. Men inte enligt mig haha.

demla om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Du har otroligt fint hår, har du haft kort hår någongång? Skulle du kunna klippa kort nu?

SVAR: Tack så jätte mycket, ja det har jag. Hade kort hår nästan under hela min uppväxt. Just nu skulle jag inte kunna tänka mig det, men min bror tycker att jag skulle passa i det..

emme om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Har läst mycket om någon "älsklingen" är det din kille? isåfall hur länge har ni varit tillsammans? hur träffades ni? om ni inte är tillsammans, varför tog det slut? Accepterade dina föräldrar honom?

SVAR: Älsklingen var min pojkvän men är tyvärr inte det längre. Vi var tillsammans in 1 år och 4 månader ungefär. Vi träffades i stan första gången, 08 perioden. Efter det fick vi kontakt, vi träffades ett flertal gånger, pratade i telefon varje dag, smsade hela tiden och känslorna utvecklades till kärlek. Varför det tog slut vet jag inte riktigt, men vi tjafsade väldigt mycket i slutet och var väl inte tillräckligt starka för att fortsätta kämpa. Det finns ju ett ordspråk som går "efter regn kommer solsken" Tänkte alltid på det när vi bråkade, men denna gång dök inte solskenet upp tyvärr.. Mina föräldrar accepterade honom och gör det nu också, de tyckte om honom.

vanessa om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
Kan du inte berätta lite om din familj, dina vänner och din kille? (ex)

SVAR: Min mamma heter Maggan och är 45 år gammal, världens bästa mamma. Min pappa heter Jens och är 40 år gammal och han är världens bästa pappa. Sen har jag en storebror som är 19 år gammal, vi har jätte bra kontakt. Mina vänner är helt underbara, har alltid roligt med de. Mitt ex är en underbar kille och han kommer alltid vara speciell för mig

Anonym om fram med frågorna nu. (var inte blyga):
berätta lite om hur du gör nu när du gått ner i vikt, det syns klart och tydligt på dina bilder att du gått ner i vikt!

SVAR: Va va va? haha sitter och småskrattar lite. Gör det? glad jag blir. Har inte gjort så mycket mer än att tänkt på vad det är jag stoppar i munnen och hur mycket jag stoppar i munnen =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0