One shot for my pain, one drag for my sorrow.



Har ju inte berättat någonting om hur min dag sett ut, kan ju börja med att skriva att det inte blev någon pulka idag. Har haft en blä dag, mjukiskläder och skitit hår.. Ja inte sådär jätte mys men så kan det bli ibland, vill ju inte tvätta håret allt för ofta. Nu idag la mamma i lite blonda slingor i mitt hår och sen tog jag ett långt bad, otroligt skönt och avslappnande. Låg och lyssnade på musik också, älskar att bada. Har bara tagit det lugnt faktiskt, såna dagar börjar bli till en vana, men det är bara skönt!

Tro inte att jag är dum eller något när ni läser rubriken. Bara tagen från en låt =)


I belive i can fly




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0