God morgon



Tack så jätte mycket till dig som kommenterade min blogg, blir så glad. Du skrev att du känner igen dig så mycket och du är inte den första som sagt det, många är nog i den situationen och det är synd.. Men det är bara att bita i det sura äpplet, eller hur? :) Du skrev att du inte skriva ditt namn heller, om du vill så kan du skriva ditt namn men att jag inte behöver godkänna den kommentaren. Men annars är det helt okej om du inte vill skriva dit ditt namn.

Nu är det dags för mig att kanske säga god morgon :)
Idag är det ju fredag och humöret är på topp. Dagens planer är inga alls, ska med mamma till Hallunda bara och lämna in mitt cv till hennes kompis typ som öppnat en klädaffär i Hallunda centrum, så nu hoppas vi på ett jobb till mig inom kort.


Jag och vackra Kimmi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0