:)





FAVORITERNA

Glass: Calipo?
Musik: Teddy afro - Bob marley.
Färg: Turkos.
Film: Verklighetsbasserad.
Språk: Tycker att serbiska är små sexigt faktiskt.
Länder: Spanien.
Städer: ?
Skolämne: Frisörteknik.
Mat: Chicken bits.
Sport: Fotboll om jag måste välja, kickboxning är också ganska coolt faktiskt.
Såpa: Paradise hotel.
Tv Program: Desperata hemmafruar.
Efterrätt: Blåbärspaj med vaniljsås!
Band: Öööh ??
Idol: Min bror? haha ;)
Klädesplagg: Det som är bekvämt är de som är finast :)
Affär: H&M.
Kex: Ballerina.
Chips: Icas grillchips eller ungsbakade.
Läsk: Cola
Drink: Bacardi razz, sprite och lime.
Bil: Audi eller BMW
Egenskap hos annan människa: Respekt och rolig, snäll funkar ju det också.
Modell: Ronja Lindkvist =D 

Hatar:

Språk:
Kinesiska? RYSKA? POLSKA? Ska jag fortsätta? :)
Skolämne: Matte UTAN TVEKAN
Mat: Ärtsoppa?
Affär: Hatar inga affärer.
Artist: Jag hatar ingen.
Tv Program: Kommer inte på något.
Filmer: Samma här.
Egenskap hos annan människa: Jag verkligen hatar människor som bara vill människor onda saker, som inte uppskattar att andra lyckats och svartsjuka är också en sida jag hatar hos folk..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0