:)



Tiden flyger verkligen, allt går så snabbt. Om 5 dagar är det ju redan julafton? Och om 12 dagar är det ju Nyårsafton. Förra året var nyårsafton jätte rolig, spenderade den i fittja tillsammans med vännerna, dåvarande killen och hans vänner. Jag har inga ord, tiden går ju verkligen så snabbt.

Jag är faktiskt inte ledsen längre, jag är inte det. Jag är glad, glad över tiden jag fått och tacksam för dagarna jag får uppleva nu. Man ska tänka på vad man har och inte på det man hade, jag hade otur men man ska inte deppa för det nu. Jag tjänar ju ändå ingenting på att vara ledsen längre. Snart är det ett nytt år, och det kommer absolut bli ett bra år, det känner jag på mig. Inte för att det här året var dåligt, men nu i år ska jag satsa stort, blir 18 då.. Så räknar med att jag iallafall har körkortet tills jag fyller 19, pappa har lovat att hjälpa mig!! :)


I'm gonna love you like I've never been hurt before
I'm gonna love you like I'm indestructible..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0