jag kan om jag vill



Jag har kommit på en sak, sen får folk ha sina åsikter. På gud, säger på gud också. Jag är en bra vän, jag bryr mig och finns där. Trots allt, spelar ingen roll vad det handlar om. Ett samtal och jag finns där. Vissa tackar och tar emot, vissa utnyttjar. Men det är okej, jag har kommit på vilka som är de äkta utav alla och det är ju alltid ett plus i kanten.

Nog om sånt nu, snart börjar jag skolan igen. Längtar efter klassen, längtar att äntligen få en rutin igen. I september kommer jag påbörja en sak, är sjukt taggad. Ska inte ge upp denna gång, jag ska nå fram till slutet. Genom tårar, svett och glädje ska jag stå där i sommar nöjd och stolt över mig själv. Ni ska få se, denna gång ska jag lyckas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0