Allting har förändras men du finns kvar.



Mitt liv går bra nu. Det som hände mig den där kvällen dyker inte upp lika ofta längre. Jag har underbara vänner, de få jag har kvar. Men det är lugnt, det har bara visat mig vilka som varit med från start, nicole ta åt dig hjärtat! Jag har en underbar familj som gör allt för att jag ska må bra, de kan sitta i timmar och lyssna på mig. Jag kan gråta i deras famn, jag kan skratta i deras famn och jag kan prata med de om allt.

Jag har fått jobb & skolan går jätte bra, är stolt över mig själv som klarat mig igenom allt och ändå stå så stabilt på mina ben trots all skit jag tagit emot :)

Det finns en person som jag saknar, saknar jätte mycket men det är inte så konstigt.. Men snart kommer det att släppa, hoppas på det iallafall. Vill inte att de ska vara de som får mig att tänka längre, vill bara släppa allt.. Börjat inse att det är over på riktigt och att jag måste släppa taget helt nu.


My sunshine <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0