lördag och söndag



Lördag;
Lyckad kväll igår, fy va roligt vi hade. Vi åkte först till Bagarmossen där vi bara tog det lugnt haha, vi behöver inte gå in på detaljer. Sen runt halv 12 får jag, Nicole, Julia och Lina för oss att åka till Lidingö iallafall, resan dit var rolig om jag säger så. Först träffade jag på Francis i bagarmossan, han blev väldigt chockad när han såg mig där och började ställa massvis med frågor. Efter det när vi satt på ropsten tåget så ser jag att min gamla so lärare sitter med sina vänner så jag hälsade på honom. Ena utav hans vän var bög och var stupfull, han var jätte rolig och sa så fina kommentarer till oss tjejer. Min gamla lärare sa inte så jätte mycket, satt och skrattade mest som oss andra. Men iallafall, när vi kom fram till Lidingö hade vi det så roligt, tror att det blir repris nästa helg också fan. Pappa kom och hämtade mig och Nicole halv 3 och sen släppte vi av Nicole och när jag kom hem somnade jag nästan direkt, var verkligen jätte trött.




Söndag;
Och idag vaknade jag på bra humör, skuttade in i duschen. När jag var klar så fixade jag mig lite grann och rörde mig mot Stan där jag träffade Julia, Camila, Bella och Stephanie. Vi började med att leta present till Petronela. Hon fick lite småpryllar och sen gick vi och tog en fika. När vi var helt klara rörde vi oss mot pendeltåget mot bålsta och klev av i kallhell där Petronela mötte oss. Sen gick vi hem till henne och snacka om att hon bodde fint, vi fick jätte god mat och vi hade det allmänt trevligt. Jag var hemma vid halv 11 och har suttit och gjort en läxa ett ganska bra tag. Men nu är jag klar med den och ska väl lägga mig när som helst, börjar 12 imorgon vilket är jätte skönt. Det negativa är nog bara att vi missar en frisörtektnikslektion.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0