mystisk



Vet inte varför, men allt känns mystiskt haha.. Det kanske bara är jag som är lite små mystisk. Idag hade vi frisörteknik, vi lärde oss lite benor i håret, använda balsam med pensel. Fick tvätta dockorna idag, börjar bli grym tihi. Folket kommer älska när jag leker med deras hår snart,
ska jag fortfarande raka ditt hår älskling? Sitter just nu vid datorn och tar det lugnt bara. Har min bärbara data framför mig också som jag lyssnar på musik på bara. Ska snart renskriva ett arbete som jag gjorde på svenskan idag, idag märkte jag att min fantasi är på topp när det gäller att komma på berättelser.


Frisörteknik <3




Jag är mystisk.


Puss? haha


En glad men trött Ronja.


Nicoles pappas glasögon =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0