frågor



Vem ringde dig senast? Madde
Vem kramde dig senast? Elin
Vem kysste dig senast? babe
Vad har du för bh på dig just nu? En vit med svart spets
Hur ser ditt hår ut just nu? hästsvans som håller på att ramla ner
Vad står det i ditt sjätte sms? "Haha men kom jag köper klänningen''
Vad brukar folk få för intryck av dig? pratglad
Har du någon gång klätt dig horigt? aldrig
Har folk kallat dig slampa? skulle inte tro det va
Har du kallat någon för slampa? Ja det har jag haha
Har du slagit någon riktig hårt? Ja, jag och pendah i 3an
Använder du parfym? Ja det gör jag
Vilka slags killar faller du för? Snälla och de med respekt
Vill du ut och festa nu? Nej är för trött för det
Vad är klockan? 12.12
Vilken färg har din mobil? Hel rosa
Vad ska du göra nu? Ha datakunskap :((
Har du svårt att släppa andra dig tätt på livet? Ja, väldigt svårt att öppna mig för en person
Känner du att du orkar en fråga till? Ja?
Vad tänker du när du vaknar? Ska jag sjukanmäla mig eller orka gå till skolan?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0