bio



Idag åkte jag hem till Anastasia innan vi mötte upp Nicole i fittja centrum. Anastasia fixade klart sig och sen rörde vi oss mot heron. Vi åt när vi kom dit men klarade bara av 5 chikenbits och sen ville jag spy. Bion började klockan 20.35. Kommer helst seriöst inte ihog va filmen hette men typ grekisk semester nånting. Början var aaaasss tråkig men den blev roligare sen. Kom hem runt halv 12 och nu sitter jag hära och ska lägga mig nu. På förmiddagen gjorde jag klar min engelska läxa som blev lyckad och sen duschade jag. Så har min dag sett hur, vad gjorde ni idag?


                                                         Jag när jag var tre månader gammal.




Kommentarer
Postat av: Hannah

skit söt, första bilden ja ser på dig som liten. :)

2009-09-28 @ 18:15:20
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Världens sötaste baby det var du. Skrattade alltid var glad och go.. Nu när du har du blivit stor är du fortfarande världens sötaste och goaste, men inte alltid lika glad. Önskar jag kunde hjälpa dej, men det är svårt när man inte vet dina innersta tankar. Älskar dej för den du är KRAMAR f....r

2009-09-29 @ 12:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0