Bästa farmor <3



Anonym om after she save the world:

Jag är så himla glad för att du trivs. Väntar på en klippning, men får nog vänta ett år till. försökte mej på att göra slingor, jag blev blondin, det gör inget för dom har ju så kul!!! Längtar efter dej!
Kramar f....r

Svar:
Hahaha skrattade så jätte mycket när jag läste din kommentar farmor, du passar i blondt kan jag tänka mig och att blondiner har roligt. När jag läste det började jag skratta. Det stämmer :D Själv har jag färgat håret ljusbrunt, men jag ser att så småning om kommer mitt blonda hår tillbaka under ifrån, så blir det alltid. Räkna med att du ska få en klippning och även färgning utav mig, började med klippning idag. Gick jätte bra för mig faktiskt. Längtar efter dig jag med och tycker faktiskt att vi borde träffas snart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0