after she save the world



Har inte bloggat eftersom jag sov hos Christina inatt, Julia och Bella gjorde det med. Det blev en mysig kväll ute vid altan. Godis, bra sällskap och vp var med. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag och Christina delade på hennes mammas säng, Julia och Bella tog sofforna. Vi färgade hår och allt sånt, det blev lyckat. Jag färgade ljusbrunt och man ser det blonda lite i genom. Alla tyckte att jag borde färga mörkare för att mina ögon lyser i den här hårfärgen. Men jag känner inte detsamma. Är nöjd nu, lite ovanligt bara. Men det blir bättre, man blir van så småning och. Ser ju trots allt lite blont igenom också. Idag i skolan lärde vi oss att klippa, det var lite svårt i början med tanke på att man ska ha kammen och saxen i samma hand under tiden man håller på. Men man lärde sig det efter ett tag. Sen efter lunch hade vi skolfoto, tror att det blev bra. Nu sitter jag hemma, känner mig lite små seg. Ska jag ta en powernap? haha njea.. Gör nått vettigt istället, har engelska läxa tills imorgon..

Bilder kommer



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så himla glad för att du trivs. Väntar på en klippning, men får nog vänta ett år till. försökte mej på att göra slingor, jag blev blondin, det gör inget för dom har ju så kul!!! Längtar efter dej!

Kramar f....r

2009-09-17 @ 19:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0