på bra humör.



Äntligen har min bror kommit hem, vi sitter bredvid varandra nu med en varsin data. Han spelar och jag har precis spelat klart. Så jag passar på att blogga lite nu istället. Jag ska snart börja göra mig i ordning. Ska nog ut med Anastasia en stund senare. Igår var jag med älsklingen en stund och det var jätte mysigt, jag älskar dig jätte mycket och du är bara min. Idag fick jag ett sms från expert där det stod att min mobil var klar, orkar inte hämta den idag så jag gör det imorgon istället, hoppas att jag orkar då också haha.


Ville bara skriva att jag har världens bästa älskling. Han är mitt leende på läppen. Tack för att du finns hjärtat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0