Låt kärleken leda din väg



Satt precis och tänkte, tänk om ordet kärlek inte skulle existera. Tänk om det bara fanns hat, inte en enda männsika som visade ett leende på läppen. Tänk dig själv hur mörkt och kriminellt vårat samhälle skulle vara, kärleken är något bra som finns i oss alla. Vänskap, förhållande och familj. Det finns med oss vart vi en går, jag tycker att kärleken är något bra. Men att bli fast och beroende är farligt. Bind er inte till en person, älska men på avstånd brukar jag kalla det. Det kan vara fel uttryck ibland men jag personligen tycker att det är "farligt" att binda sig fast med tanke på att om personen sen lämna och sviker, hugger i ryggen så kommer ni stå ensam kvar. Ensam och ledsen.. Lär er av misstagen ni gör, gör inte om de. Be om en andra chans men låt det inte gå över till en tredje. Kärlek kan vara komplicerat. Men utan kärlek skulle sammhället inte se detsamma ut.


Jag älskar och saknar hela dig och det står jag för,



Kommentarer
Postat av: Isabella

Vad fint skrivet gumman, jag fick verkligen en tankeställare! :) Men jag lever singel livet och vetuu ? JAG lever de helt underbart:D:D<3

Jag älsakr dig gumman ! <3

2009-10-08 @ 19:10:21
URL: http://isolabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0