every morning i look at you and you smile



Jag är en dålig bloggare, jag vet. Ska förbättra mig, i promise. Har varit med Anastasia de senaste dagarna och mycket har hänt kan jag lova. Det känns bra att vi börjat umgås, du är en bra och rolig person. Igår var vi ute i fittja, var med allt och alla. Hade på min fjällis och man kan verkligen börja med den, det är så kallt på kvällarna. Börjar att sakta sakta inse en sak nu, det går lättare. Ska snart röra mig mot anastasia, eller så plockar hon och hennes faster upp mig med bil efter de ätit. De väntas och se. Ikväll blir det stan tror jag, ta en fika eller något. Känner mig hängig.. Börjar bli sjuk, vi kanske åker förbi lidingö en stund efter fikat och hälsar på älsklingen julia. Vi får se va kvällen bjuder på iallafall.


                                          
                                                         Utanför donken

                                          
                                                          Jag och älsklingen 

                                           
                                                         En glad Ronja

                                        
                                                           Fina vi är

                                
                                                       Utanför fittjaskolan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0