5/10-09



Trött och sjuk, det är de rätta orden för mig. Ledsen och besviken beskriver min känsla nu. Omtänksam och glad beskriver mig som person. Jag tänker på så mycket och börjar nu tröttna, ingenting känns bättre. Och att jag blev sjuk nu gjorde det hela inte bättre. Men men, idag slutade jag efter lunch så åkte direkt till Anastasia. Vi var hos henne en stund och sen åkte vi till Södertälje. Hon fixade sitt hår och så, sen kom hennes syster och hämtade oss, sen åkte vi hem. Efter ett tag åkte vi hem till mig, min älskade mamma fyller år idag. Grattis mamma. Sitter hemma nu och ska ta en bit tårta och cola. Sen ska jag nog lägga mig. Ingen skola för mig imorgon heller, hostan irriterar mig för mycket.

Jag älskar dig, varför.. Säg mig bara varför :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0