Wish me good luck



Shululu liksom. Först vill jag börja med att tacka Mimmi för att hon fixade min blogg så den blev så fin som den blev. Enkelt blir alltid bäst så jag är väldigt nöjd. Efter skolan satt jag hemma ett tag och sen sa Lejla att jag skulle komma till Fittja så åkte dit, gick hem till Asia där Lejla och Öyku var. Vi satt där fram till 22 och sen gick vi ut. Tog tåget hem runt 23. Hos Asia kollade vi mest på teve och skrattade, följde med Lejla ut engång också och fick mig ett gott skratt. Hon är klumpig och rolig på samma gång så ja.. Hur det slutade vet bara vi två. Nu sitter jag här och inte gör så jätte mycket, sitter skönt i min säng och känner hur ögonen sakta stängs av sig själva.. Hmm nästa sängen kanske? ja men visst. Vi hörs imorgon kära läsare.


PS; Tack anonym för den fina kommentaren att du diggar min blogg. Alla som läser, fortsätt kommentera. Det är alltid roligt att läsa och man blir konstigt nog alltid mer sugen på att skriva. Och en sak till, önska mig lycka till på testen imorgon (frisörteknik). Peace and love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0