Only you can make me feel just like a queen.



Igår kunde jag inte somna, låg vaken i sängen till typ 02. Blev rastlös rätt så snabbt så datorn åkte fram och sen pratade jag med älsklingen en stund. Med ett bra avslut mot natten kunde jag somna som en drottning, jag älskar dig. Vaknade halv 7 helt slut som människa, trots det gick jag upp ur sängen och gjorde mig i ordning inför skolan. Har grov mensvärk vilket är väldigt jobbigt. Men iallafall, när jag kom till skolan så skulle vi åka till Tyresö där vi skulle till INZO, när vi var framme bjöds det på cola och bullar. Sen fick vi gå ner till lagret och kolla alla produkter, även köpa det vi ville ha. Det var riktigt billigt faktiskt, en keramikplattång kostade 50 kr tex. Sen 4 olika produkter för 100 kr, sen fanns det 600 små klämmor för 100 kr. Man levde i lyx helt enkelt haha. Vi har frisörvecka denna veckan så vi ska bara hålla på med hår, idag började vi med uppsättningar och jag jobbar tillsammans med bella. Ska fortsätta med uppsättning imorgon och sen vet jag inte vad vi ska göra.


När jag kom hem visade mamma att vi hade fått hem skolkatalogen så nu ska jag sätta mig och kolla lite. Sen ska jag se om någon vill hitta på något, orkar inte sitta hemma!



Kommentarer
Postat av: Elin

På samma "väg" som Inzo ligger jobbade jag i somras, och jag tror att Emils mamma jobbar i samma byggnad.

Hur som helst, nu faller en massa pusselbitar på plats. Emils pappa fick massa schampoon gratis i somras, av ett frisörföretag i närheten där, men jag har aldrig fattat vad det var för något. Nu vet jag ju i alla fall att är Inzo ;D haha

Ha en trevlig helg min vän :) puss puss <3

2009-11-06 @ 19:50:11
URL: http://elinnhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0