New moon



Godmorgon, eller ja.. Godeftermiddag kan man lika gärna säga. Vaknade upp för ungefär en halvtimme sedan, hörde inga röster eller någonting. Gick upp och såg att jag var ensam hemma. Wiho time for party (skulle inte tro det va). Ligger fortfarande i sängen och är helt slut, kan nästan inte ens öppna ögonen vilket är jätte jobbigt nu när jag ska försöka skriva rätt. La mig runt 04 igår, kom hem rätt sent. Var på nattbio med Asia, Lejla, Kimi och Lina. Vi kollade på new moon och jag tyckte faktiskt att den var bra. Bror mötte mig nere vid tunnelbanan och promenerade hem med mig. Vad som händer idag vet jag faktiskt inte. Måste packa väskan senare iallafall, bad imorgon =)


De här ska föreställa mig och Lejla, hon målade den. (jag med gult hår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0