need you in my life



Har så ont i min hals, ont i min mage.. Ont i mitt huvud ont i örat. Hatar att vara sjuk, har legat hemma hela dagen och inte gjort så mycket alls. Kollat på teve och suttit vid datorn för det mesta. Ska nog bara vara hemma idag och vila så att jag snart blir frisk igen. Känner mig ledsen, men det är nog bara för att jag är så seg som jag är. Saknar den gamla tiden mest utav allt. Men en sak som känns bra är att jag fortfarande har bästa Nicole vid min sida, vi kommer alltid stötta varandra. Men är fortfarande arg på mig för att du gav mig virus!!!!!!!!!!!

Ska försöka äta lite nu och sen se vad som händer..




Kommentarer
Postat av: Nicole

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA <3<3<3

2009-11-20 @ 01:37:20
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0