det världefullaste du kan ge någon är din tid, tiden får du aldrig tillbaka igen.



Kan börja säga att bion igår var riktigt bra, tankarna snurrade runt. Hur skulle man klara av situationen om ens nära dog? mamma, pappa, syster, bror, släktingar eller vänner? Vi kollade på allt för min syster. En film jag verkligen rekomenerar starkt. Är inte den typen som gråter för filmer men var riktigt nära flera gånger. Nog om det nu, vaknade väldigt tidigt idag. Fixade mig och förberedde mig till skolan. När vi väl kom dit så fick vi fortsätta med att göra klart våran sak till tävlingen, den som vann fick resultaten under eftermiddagen och det var tyvärr inte våran grupp. När jag kom hem så hjälpte jag mamma med mat och sen har jag bara tagit det lugnt. Varit med min bror en massa, men nu är han på väg till stan och ska festa.. Vill också vara arton nu ju. Själv ska jag nog möta upp Asia och Lejla lite senare, Öyku kommer nog också efter jobbet. Vad kvällen bjuds på väntas och se, natten är ju ung?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0