Där jag är, är paradiset på jorden.



Kom hem från skolan för ungefär en och en halv timme sen, skoldagen idag var skön. Vi började med att göra våran frisyruppsättning och den blev lyckad, visar bild nedan. Sen fick vi betygsbedömning i alla ämnen, mvg i bild, vg i idrott och datakunskap och godkänt i svenska, matte och engelska. Sen hade vi lunch, haha det bjöds på äppelpaj till efterrätt. Efter lunchen hade vi lektion tillsammans med tvåerna, lyckat var det!

Har precis fönat och plattat mitt hår, duschade direkt när jag kom hem. Vad som händer idag vet jag inte riktigt, tar dagen som den kommer helt enkelt.
Vill någon hitta på något kanske? haha


Min, Madde och Bellas frisyr!




Jag och Madde utanför skolan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0