answer



Trevligt med lite kommentarer. Fick en kommentar där det stod att jag skulle berätta lite mer om John bauer gymnasiumet och även hur mycket poäng jag hade för att komma in.

Svar:
Kan börja med att säga att gymnasiumet är jätte bra, det går ryckten om att det inte är någon bra skolan och det har jag hört från folk som knappt går dära. Skumt men sant, men iallafall. Jag går i frisörprogramet vilket är mitt intresse och jag tycker att det är super duper roligt. Det finns även massa andra inriktningar också, som Media, florist, it och en massa. Ni är jätte välkomna på våran julmarknad vi ska ha den första december klockan 16.00-20.00. Har ni svårt att bestämma gymnasium så är det värt att komma och kolla in min skola. Älvsjömässan börjar ju idag också så då kan ni kolla in våra modeller som vi i frisör fixat frisyrerna på och så. Intagningspoängen ligger på 210 i frisör. Så satsa på som bara den nu så att ni klarar det. Ta vara på 9an och se till att fixa betygen.

Kram Ronja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0