Vill bli miljonär.. Shoppa, shoppa och shoppa =$



Prövade en massa tröjor idag i stan som var jätte fina, ångrar nu att jag inte köpte de. Får åka tillbaka till stan någondag. Jag ville ha ett par tights från cubus, men de fanns inte där. Nicole köpte lite små grejer och provade en massa bal klänningar. Jag själv provade en som jag tyckte om, frågan är nu om jag ska ha den till balen. Se bild nedan. Hittade ju inte tightsen i Stan och när vi satt på tunnelbanan påväg hem så frågade Nicole om vi skulle äta pastasallad i Skärholmen och då kom jag på att tightsen kanske fanns i Skärholmen så jag sa genast ja. Som tur var fanns de där och jag köpte de. Vi ångrade oss angående pastasalladen och åkte hem till N och åt där istället. Spenderade kvällen med N och var hemma runt kvart i 12. 

Dagens outfit.
 

Två utav tröjorna jag provade från Bikbok.


Klänningen från topshop, var den fin?.


Tightsen från cubus med guld dragkedja på sidorna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0