Det finaste jag vet är när jag får se dig le mot mig.



Sitter i skolan med Gavi och har verkligen jätte ont i min mage. Den bara kurrar o kurrar men på ett konstigt sätt, det kanske är som älsklingen säger  "du är bara hungrig". Vi får se efter lunch om det blir bättre. Vi hade vattenkrig för ett tag sen och min tröja är jätte blöt och nu fryser jag, aja antar att jag blir sjuk snart också. Det blev 4 timmars sömn i natt så kan ju passa på att börja klaga om det också, är trött! .. Det är inte min dag helt enkelt. Men när jag vaknade imorse så fick jag faktiskt ett leende på läppen. Det måste vara för att jag somnade på bra humör igår, älskar när det är bra mellan oss. Idag ska jag träna med sessan också, det ska bli skönt. Vet ni va atletic gym ska göra för kort under sommaren.. Träna och sola hur mycket man vill i tre månader för bara 1000 kr, funderar faktiskt på att köpa de kortet. JUSTE måste bara skryta lite haha, fick VG+ på min jämlighet mellan män och kvinnor och VG på mina två bok recensioner.  

Tycker ni att jag ska vaxa mina armar tills balen?


En suddig bild på mig när jag var liten.



Kommentarer
Postat av: Hannah

eru duum vilken vaxa armarna!

2009-05-25 @ 15:33:53
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vrf ska du vaxa armarna?

2009-05-25 @ 16:45:16
Postat av: Farmor

Vad du gör! vaxa inte dina armar du är fin som du är. bäst och sötast Tänk när det växer ut. då blir du som en igelkott. kramar farmor

2009-05-26 @ 12:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0