mina ögon e svullna "/



Många undrar varför min bror har flyttat och det är för att han har börjat spela fotboll långt här ifrån.

Nu sitter jag hos Nicole, vi ska träna om ett tag. Saknaden efter att gå på bandet är stor haha. Fick vg+ på mitt spanska prov idag wiho så glad jag blev. Men dagen har varit jobbig allmänt också, haft huvudvärk. Igår lyckades jag bränna mig när jag solade solarium och det var för att jag somnade! Men nu håller brännan på att gå bort jiho. Saknaden blir större ju längre tiden går.. Avståndet blir längre och längre.. De känns som att jag har förlorat en stor bit från mitt hjärta.. Vart är du? /:



Kommentarer
Postat av: Anonym

men hur gör han med skolan? bor han ensam?

2009-05-19 @ 19:02:10
Postat av: Anonym

vem äre du menar

2009-05-19 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0