You make me better.



Nageln är fixad och är på plats nu. Idag när väckarklockan ringde ville jag verkligen inte stiga upp, men solen sken in i rummet och gjorde så att jag fick nya krafter att ta de stora steget upp ur min varma säng, yeey jag lyckades. Tog tunnelbanan 09.11. knatade iväg till lindassalong och fixade nageln. Efter de bad Hannah mig att komma till botvid och det gjorde jag. Hälsade på massor som jag kände. Fick träffa Hannahs kompis Madde också, trevlig var hon också. Vi gick runt i drygt tio minuter och sen följde de med mig ut och jag gick hem. När jag kom hem så satte jag med vid datorn, fixade mitt hår och lyckades bli irriterad. Det är mycket man hinner på en sån kort stund. Är fortfarande hemma men känner att jag börjar bli seg, liksom otroligt trött. Men om en stund ska jag med mamma till maxi, hon ska köpa lite påsksaker. Ja vad händer senare .. Det var en bra fråga. Nu ska jag checka va det finns på tv idag som är bra. Åh vilken bra tvkväll det blir idag.

20.00 - den rätte för rosing.
21.00 - Desperate housewives.
 



Hahah, tjejer det är bara minne.




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: Hannah

haha shake yoour booty

2009-03-31 @ 14:48:55
URL: http://whitepearlsblackoceans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0