Verkligheten gör ondare än vad man tror.



Vet ni hur mycket två dagar egentligen är?..


Sitter hos Nicole och tar det lugnt, vi pratar och mest bara tar det lugnt. Vi ska se på film snart. Ska sova här i natt.. Imorgon ska vi dra hem till Hannah och ta det lugnt. Jag saknar så mycket faktist. Idag har jag haft kramper i min mage hela dagen.. Riktigt jobbigt faktiskt. Har även haft två nationella prov i engelska idag, första gick inte så jätte bra. Men den andra gick mycket bättre faktiskt och det känns positivt. Som ni kanske i mitt tidigare inlägg såg så är jag inte på världens bästa humör, men det kan man inte vara hela tiden. Trots det försöker jag att ha ett leende på läppen och ta dagen som den kommer. Det finns bara en sak som skulle göra mina dagar lite bättre just nu.. men det verkar inte slå in så kan bara försöka att glömma det, glömma allt...  Ska vara lite social nu och så, skriver mer lite senare eller imorgon.


Ronja Lindkvist



Mitt hjärta slår för dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Ankii

Haha exakt så vare för mej i nationela, Första delen gick så där andra delen gick skit bra :)



Hoppas det blir bättre <3

2009-03-14 @ 01:17:04
URL: http://ankiii.blogg.se/
Postat av: eelinjohanssson

nehe okej :/ vadådå?

2009-03-14 @ 12:07:04
URL: http://eelinjohanssson.blogg.se/
Postat av: Cat

Men usch..stackare.. Inte bra att ha så ont ju. =(



Man har ju sådana där perioder tyvärr. När allt känns tungt och jobbigt. Men du får trösta dig med att det blir bättre! För det blir det ju! Allt löser sig, alltid, på ett eller annat sätt!

Kämpa på tjejen!

2009-03-14 @ 14:17:01
URL: http://cattitude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0