Min pärla.



Sitter och lyssnar på lugna favoriter just nu och försöker att sluta tänka på så mycket. Men nu är det så mycket som kommit tillbaka. Hur ska jag klara av allting nu? allt som har med skolan att göra, Problemet som aldrig kommer att läka helt, kärleken och brors flyttning. Jag ska inte till skolan imorgon, klarar inte av det. Kan det inte bara bli lov, vill inte missa mer.. Tur att jag har läxböckerna hemma så att jag kan plugga lite här hemma iallafall. Trots att jag inte ska till skolan imorgon så ska jag upp halv 9, fixa mig lite och sedan röra mig mot Hallunda och fixa ena nageln som gick sönder idag pga att jag råka slå i den i bordet. Hannah ville att jag skulle med till Stan imorgon för att hon ska klippa sig, men nej kommer nog inte klara av att följa med henne. Så tror att imorgon kommer det att bli en typisk hemma dag om jag inte hittar på någonting med mamma. Ska jag vara ärlig nu, så kan jag inte sluta tänka.. Allt påengång. Uuh kan inte allt bara bli som innan. Om inte de som hände hade hänt skulle inte skolan blivit så drabbad som den nu är. Varför kan inte kärleken vara lika bra som den var i början? Varför ska min bror, den enda som till 100% förstår när jag är ledsen nu flytta 8 timmar ifrån mig. Jag har så mycket frågor, men ingen jag kan prata med om sånt här, längre.. Ska iallafall hoppa i säng nu, klockan börjar bli mycket.




Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0