jag <3 Nicole



Hej jag heter Ronja och är bläää trött. Vaknade runt halv 11 men somnade 05.30. Inte så mycket sömn för min del med andra ord. Kom hem för en stund sen, vaknade med världens afro. Håret stod åt alla håll, orkade verkligen inte platta det idag så försökte fixa till de lite med locktången. resultatet får ni på bilden nedan. Efter att jag fixat färdigt mig så bestämde jag träff med Hannah. Vi promenerade till Donken och satt där en stund. Efter det tog jag tåget hem, gick till centrum där mamma satt och väntade. Gabriel satte sig med oss och började prata gärnet. Trevligt att träffas, det var ett tag sen faktist. Nu sitter jag här hemma men blött hår, tvättade precis håret och nu ska jag till grannen.






Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag älskar dig <3

2009-03-30 @ 17:37:22
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0