Inte världens bästa dag precis.



Dagen började bra, under eftermiddagen blev den tung och jobbig och på slutet blev de bra igen, eller inte helt bra. Men bättre än eftermiddagen iallafall, när man fått en bekräftelse om va problemet är. Har otroligt ont i fingret, tror att den e stukad eller något liknande faktiskt. Jag känner mig förvirrad just nu, saknar din närhet men lär nog aldrig få känna den igen.. Eller? Imorgon blir det ingen skola för mig, ska vara med mamma och se till att hon mår bra m.m. Börjar känna mig lite småtrött men trots det vill jag faktiskt inte sova. Men vad ska jag göra istället då, fixat med mina bilder har jag redan gjort. Det går heller inte att fixa mina naglar för de är redan fixade. Ska jag ta ett bad? njea tror inte mamma skulle uppskatta att bli väckt pga av att höra vattnet rinna. Det finns absolut ingenting att göra så det blir väl sova för min del iallafall så allt jag har att säga är nog godnatt och sov så sött. Ha en bra dag i skolan/jobbet imorgon så hörs vi.



Jag älskar dig Mamma.





Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0