Trots allt så hoppas jag på det bästa.



Skolan idag har varit lugn, ont i magen och huvudet bara men jag överlever. Hade nationella i engelska idag, uppsats. Det gick helt okej för min del. Jag som inte är så bra i engelska hihi. Runt 1 tiden träffade jag mamma. Var med henne en stund och åkte runt 4 tiden till Stan och kom hem precis, roligt roligt. Fick med mig en jacka hem(?) vet inte om jag kan kalla det jacka, men den är mer till för sommaren. Fin är den. Köpte en skrik grön sån igår och idag blev det en lila. Längtar tills man får börja använda sommarkläder och vara brun, slippa skolan och bara ta dagarna som de kommer.


Från H&M

Pris 249:-





Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0