mår typ blää illa.



Mår typ otroligt illa just nu och börjar bli lite små trött faktiskt. Imorgon har jag även utvecklingsamtal runt halv 12 så då kan ni ju passa på att hålla tummarna för mig. Idag efter skolan gick jag hem och tog det lugnt en stund. Sedan träffade jag Hannah, och gud så roligt vi hade, vi promenerade från Alby till Fittja, sedan tog vi tåget till Hallunda.  Vi gick till donken och sedan åkte vi tillbaka till Fittja och gick hem till Nicole. Vi höll henne sällskap en stund, hon är ju sjuk och så nu, krya på dig.  Ja sedan åkte jag och H hem. Kollade på efterlyst idag, det handlade om massor av saker. Som våldtäkt m.m. Mycket tankar och känslor dök upp, sedan fick jag ett sms som värmde hela min kropp. Men nu ska jag hoppa i säng och försöka sova ut, åh börjar 08.10 imorgon. VARFÖR FÅR JAG ALDRIG SOVMORGON!!    godnatt..


Klassfesten i 6an. :)






Jag älskar dig,
Puss, Ronja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0