Ingen är perfekt.



Sitter här och gör absolut ingenting, tar det lugnt och funderar på hur nationella i engelska ska gå imorgon. Jag får hoppas på det bästa och imorgon göra mitt bästa trots att min koncentration inte är den bästa just nu. Börjar klockan elva imorgon pga av att några grupper har nationella i matte. Slutar halv 4.. Uhh så sent. Sen är det helg igen, dagarna går så snabbt nu förtiden kan man tycka och snart står man där med betygen i handen och bara njuter utav sommaren och skippa alla problem och bara njuta utav vädret, badet, glassen och de vackra kläderna. Sedan blir det förhoppningsvis John bauers gymnasium för min del. Gud så nervöst det kommer vara första dagen tror jag.. Man kommer dit, yngst och allt. Men det kommer lösa sig trots allt för känner några i gymnasiumet sen tidigare så det är ju positivt det iallafall. Imorgon tror jag att jag och mamma ska åka och shoppa lite. Jag ska nog bara sickta in mig mot underkläder, ska byta ut de gamla mot lite nytt hade jag tänkt. Sen blir det väl smink antar jag och kanske lite kläder också. Får se hur det blir, om vi inte åker imorgon så åker vi på Lördag. Men just nu känner jag att jag inte orkar skriva mer och vet heller inte om jag kommer vara så inställd på att skriva lika ofta som innan. Skriver när jag orkar och har lust, så det kanske inte blir sån bra uppdatering.






Jag älskar dig.
Puss, Ronja.




Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: - Jag är 20, du då?

- hoppas det går bra imorgon!

2009-03-12 @ 23:08:28
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0