Hur kan man göra såna låtar?





Texten är egentligen sjuk, sjuk och yttligare sjuk. Förstår heller inte hur man kan göra såna låtar. Men jag har fastnat för den? lyssnar på den hela tiden. Kan tyvärr till och med den utantill. Nu ska ni få höra något knasigt..
Jag och Nicole satt på bussen på väg till Hallunda. Ja dum som jag är så lyssnar jag på denna låt och började sjunga refrängen högt "låt oss flummish, hela dagen bara flummish glömma allt vår knas och för stunden bara flummish. Sätta oss ner och ta en till av denna gås, ej jag tar och röker och får en fet psykos".  Tror ni inte allt de flesta på bussen kollade?. Tack jo det gjorde de och ja, pinsamt var det iallafall. Men nu har jag ju trots allt lärt mig att denna låt kanske inte är så jätte bra att sjunga bland okänt folk. De fick nog fel uppfattning om mig. haha.


Jag älskar dig.
Puss, Ronja.



Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: - Bra, själv då?

- Hahaha! ^^

2009-03-07 @ 23:08:26
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0