Övergiven, föralltid?



Mitt hjärta har så ont, du försvann när jag behövde dig som mest. Vad kommer att hända nu? Kommer jag någonsin få ett svar på det. Kommer jag någonsin bli lycklig igen? Hur kunde du göra såhära, hur kunde du säga såhära? Men allt jag vill är att du ska vara lycklig, även hur du har betett dig mot mig, för jag har lärt mig att om man har blivit riktigt skadad så ska man fortfarande inte göra likadant tillbaka. Du var min andra halva och nu vet jag inte vad jag ska göra längre, men det skiter ju du tydligen i. Jag betyder ju ingenting längre. Med tårögda ögon försöker jag förstå att det är slut. Du var mitt allt och du var fan hela min värld. Du gav mig ett leende så fort jag var med dig och varje gång du sa att du älska mig kände jag att du bara var min, men hade jag fel?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0