Oa hela natten oa hela dan, oa hela natten skrämma slag på halva stan.



Hejhej, jag är en dålig bloggare har jag märkt. Ska börja skriva lite oftare jag lovar, okej jag har sagt det innan men ska iallafall förbätta mig, promise. Iallafall, Igår hade jag skolavslutning och det var roligt men väldigt jobbigt. Att veta att man inte ska gå i samma klass som de man gjort i 10 år efter lovet gör en ledsen. Men det ingår i livet, de här är en del utav de, nu efter lovet ska jag börja gymnasiet och då kommer jag lära känna nytt folk. Träffade Nicole och Miranda lite senare, vi tog det lugnt och allt var roligt, det blev mycket skratt men även tårar mot slutet. Blev heller inte mycket sömn så nu är jag jätte trött och vill typ sova. Nicole åkte till Alby och fixade sina tånaglar, jag och miranda stannade kvar här och väntade hära. Känner mig verkligen som en i familjen :$.. Duchade precis mitt hår och Nicoles pappa bjöd oss på frukost, smaskigt. Ska gå och fixa mig lite nu så skriver mer senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0