Nicole is the shit



Hej Ronjaaaaaa, how you doin' ;D Ne skojar bara, klart du mår bra för du har ju mig. Vi är oövervinnliga tillsammans, vi knäcker allt och alla. Som folk tidigare sagt tusen gånger: Ingen skulle klara av en dag med oss, vi skulle förmodligen psykat den personen till döds! HAHA. Vi är likadana, vill hela tiden göra något och vi skriker när vi pratar så folk tror att vi bråkar hela tiden. Vet du hur skumt det känns att vara här, utan dig? I Sverige var vi med varandra nästan varje dag, och nu känns det helt ovant och obekvämt utan dig. Tänker på dig hela tiden, undrar alltid vad du gör och hur du mår. Du lyser upp mina dagar bara med din närhet, och även om jag är i en helt annan världsdel nu så ler jag bara när jag tänker på våra fåniga minnen.
Ey man tror att jag är kär i dig :s Få inte luft efter det här haaa



Don't let them say you ain't beautiful
They can all get fucked, just stay true to you




 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0