Lär känna mig lite bättre.



I brist på något att blogga om kan nya läsare få veta mer om mig:


- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Har på båda ställerna haha.
2. Vara seriös än rolig ? - Rolig såklart.
3. dricka röd eller grön mjölk ? - Föredrar inte mjölk.
4. brinna upp eller drunkna ? - Drunkna tror jag, men helst inget.
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? Föräldrarna såklart.

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
Ja, jätte också.
2. sol eller måne ? - Sol.
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - Höger
5. solit eller regn ? - Soligt
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
16.45
2. fullständiga namn ? - Ronja Maria Kristina Lindkvist.
3. Vart vill du bo ? - Trivs rätt bra. 
4. hur många barn vill du ha ?-
En son och sen tvilling tjejer.
5. vill du gifta dig ? - Jag behöver ingen ring för att bevisa kärlek, men varför inte?
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar.
7. har du ätit sushi ? - Smakat och det var inte min grej.
8. lyssnar du på nu ? - Million Stylez - police in helicopter.
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Vad är det för fråga?
10. humör ? - Ledsen..

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
Nej.
2. sjungit ? - ja som fan.
3. blivit kramad ? - yes.
4. känt dig fånig ? -  all the time haha.
5. saknat någon ? - hela tiden.
6. dansat galet ? - Ja.
7. klippt håret ? - nej och vill inte det heller.
8. gråtit ? - Jaop.
9. ljugit ? - Nej.
10. blivit kysst ? - nej.

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? -
 Nej nej och nej.
2. har du en hund ? - Nej klarar mig utan.
3. sover du helst sj eller med någon ? - Med någon.
4. tror du på spöken ? - Kan inbilla mig att jag hör ljud?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0