Jag gjorde upp en eld för dig.. och nu brinner hela skogen.



Har så svårt att undvika dig, svårt att få tankarna på annat. Jag vill inte ha tankarna på dig nu, nu när allt bara är så jobbigt mellan dig och mig.
Är allt bara en lek för dig? inte för mig. Du fick mig att tänka och tänka, vi har kommit varandra så mycket närmare varandra och det är just det som skadar mig. Jag hade nog kunna tagit allt så mycket lättare om vi inte kommit varandra så nära. På ett sätt är jag glad att vi inte gått skilda vägar, men vill du veta varför? Det är för att jag älskar dig så mycket och varje gång vi bråkar så får hela jag ont.. Hatar såna här stunder då du känns så långt borta. Ska inte skriva mer nu men det jag vill att du ska veta är att jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: Jonas, Johanna & barnen

Maila mig din mailadress, så kan jag lägga till dig i listan du du får tillgång till vår blogg.

Skrev i e-posten i rutan ovan och hoppas du kan se den?

Annars går du in på www.mingoafamilj.se och mailar mig.

Kram Johanna.

2009-06-15 @ 20:31:49
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0