i'll do everything to prove i love you.



Har inte varit så jätte duktig på att skriva, i know. Men hela helgen har varit fantastisk. Varit med Nicole och Miranda under hela tiden nästan. Blir nog även så nästa helg kan jag tänka mig. Igår efter skolan kom jag hem och satt ute på gården en stund, och senare kom Nicole förbi. Vi beslöt oss för att ta en promenad så vi började vandra och hamnade till slut vid röda cafet, mysigt. Sen när jag var på gården och skulle in i porten skrek bror och frågade om jag ville med på en promenad, svarade ja. Vi promenerar och promenerar och hamnar vid fittja och vägen till fittja var rolig. Vi fick till och med se en groda. Såg sötnosen och två till. Vi hälsade och fortsatte mot tunnelbanan för att åka hem. Kvällen blev lugn och skön. Idag tar bror studenten också, grattis. Synd bara med de dåliga vädret, lägger ut bilder lite senare ikväll. Hoppas kvällen blir som "planerat"..



Haha, för att jag såg arg ut.


Skönt väder det var, kolla nu..


Nicole hade glömt nycklarna så jag och M fick vänta i porten tills hon hade hämnat de från grannen.


Tituuut.

Sommarkänsla.


Only my brother <3






 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0