Fotbollstime.



Sitter ute på brors trädgård med bärbara datan. Har på mig linne och sportshorts. Bror ska hämta bollen och sen ska vi väl spela lite. Tog en paus från solen och sitter i skuggan nu och ja, det är otroligt kallt i skuggan! Det var skönt att få sova ut i natt, det behövde jag. Tidigare idag var jag och handlade grill mat och så tills ikväll då vi ska grilla och ha det mysigt. Vi tog även en fika efter att vi handlat och det blev kladdkaka med grädde och HALLONSODA. Ska gå och vara lite social nu så jag skriver mer sen.


Nicole skickade lite bilder från när vi badade, första doppet tillsammans. Och ja, det var väldigt kallt.




Kommentarer
Postat av: Nicole

de låter mycket bättre med hallonsåda!!

2009-06-20 @ 17:12:47
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0