Din kärlek till mig gör mig starkare och jag älskar dig.



Somnade 09 på morgonen idag, med andra ord inte så mycket sömn för min del. Men det gör absolut ingenting eftersom att jag var ute med älsklingen. Vi hade det mysigt, som alla gånger då vi träffas. Jag älskar stunderna med dig sötnos, du får mig att känna mig så speciell. Tack för att du finns!

Idag vaknade jag klockan 12 (3timmar sömn). Pappa väckte mig och serverade mig med lite frukost i sängen, jätte mysigt. Sedan följde jag med min mamma till centrum, vi handlade lite och sedan ringde jag Nicole och frågade vart hon var och hon var i stan. Åkte till henne, hennes syster och mamma och var där med de en stund. Vi hoppade på tunnelbanan sen och klev av i alby eftersom jag ville hem och byta om en snabbis. Vi åkte sedan till fittja, gick hem till Nicole eftersom hon skulle hämta pengar och sedan gick vi till kebaben i fittja och åt. Satt där en stund och pratade lite efter och sedan knatade vi hem till Nicole, var där till typ halv 12 och nu sitter jag hära. Är så trött så ska nog lägga mig snart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0