Yo te quiero.



Sitter här i min ensamhet, lyssnar på musik och diggar gärnet haha. Vaknade sent idag också, har vänt på dygnet och nu måste jag fixa till det igen. Bad mamma idag att väcka mig tidigt imorgon, det spelar ingen roll hur trött jag är.. JAG SKA UPP. Men min dag har faktiskt varit skön idag, Vaknade sent som sagt. Efter det började jag fixa mig, badade och så. Pappa körde mig till Tumba där vi plocka upp Melli. Vi körde vidare mot Tullinge, pappa släppte av oss och sen gick jag och Melli till Nettan. Vi var hos henne fram till 01 ungefär. Vi hade det riktigt mysigt, satt ute på hennes altan under hela kvällen. Pratade, åt chips och bara njöt haha. Senare mot kvällen blev de kallt då tände hon någon lampa som gjorde att de blev varmt och hade filtar. Mysigt var det. Det måste vi göra om. Nu ska jag iallafall hoppa i säng och lyssna på musik och sedan sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0