Nu är skit vädret back..



Igår spenderade jag morgonen och eftermiddagen i Slagsta med Miranda och Johanna. Vi badade och solade väldigt mycket, vi smörjde in oss med baby olja. Ångrade mig igår att jag gjorde det, hade nämligen bränt hela ansiktet. Men nu är det mycket bättre och brännan har lagt ner sig och det blev faktiskt en lyckad brun färg! Tjejerna sov hos mig i natt, vi promenerade en stund på kvällen och runt 06 träffade jag älsklingen. Dåligt med sömn blir det när det är lov haha. Men gick inte någonstans, han kom till min gård. Vi hade det bra, efterlängtat faktiskt. Och vad har jag gjort idag? Vaknade runt 13, jag väntade på Johanna som skulle komma till mig. Hon kom runt 14 och vi satt på min gård med mamma och pappa även grannarna. Spenderade min dag med J,  vi chillade galet haha. Mycket skratt blev det faktiskt!





HAHAHA och till er töntar som hackade sig in i min facebook och raderade mitt konto, skaffa er ett liv!! Har ni inget bättre för er om dagarna så skaffa hjälp. Och om ni tror att jag och Nicole skulle bli sur för de ni gjorde så trodde ni fel för vi skrattade åt dig/er. Vi har de vi misstänker men de håller vi för oss själva. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0