min.



Den finns en person som ställer upp i vårt och tort. Hon har aldrig svikit eller gått bakom min rygg, hon är den typen utav vän som alla skulle önska sig.. Jag har varit ifrån henne i tre veckor nu och nu återstår de två veckor till. Det har varit jobbigt utan henne, perioderna har gått upp och ner. Hela tiden behöver jag henne, trots att hon är bortrest så är hon den personen som gjort allt för att jag ska må bra, genom en dator. Hon har lyckats varje gång, hennes råd gör så allt i min omgivning fungerar som den ska. Hon är helt enkelt  bäst och är min bästavän. Den så kallade hon är min NICOLE.  Snart ses vi igen mitt hjärta. De kommer att gå snabbt, right? :)


Vi klarar allt som är omöligt tillsammans.
Jag älskar dig.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0