Bra dagar med er tjejer.



Igår spenderade jag kvällen med Melli, Sofie, Nettan, Claudia, Xebat och Josef. Vi tog det lugnt hos Nettan. Vi åt lite och sedan blev det film. Alla kollade utan Melli och Xebat, för de satt i köket och pussades istället haha. Efter filmen så promenerade vi till Tullinge centrum och åkte till Tumba. Vi satt i Tumba och väntade på bussen hem i ungefär 40 min.

Idag började dagen med att jag följde med mamma till centrum, pga att hon skulle felanmäla kylen och lite smått. Sedan handlade vi lite och tog oss en hamburgare sen. Efter de promenerade vi hem och packade upp sakerna och sedan gick vi ut på gården. Senare mot kvällen träffade jag Melli, Nettan och Sofie. Vi drog till donken och satt där en väldigt lång stund haha. Efter de tog vi en lång promenad och sen väntade vi på Melli och Nettans buss i Hallunda centrum. Sen rörde jag och Sofie oss mot tunnelbanan, jag följde med henne till fittja. Vi gick upp till fittja centrum och satte oss ner och prata lite eftersom det var 11 min tills min tunnelbana skulle komma. Ja vi pratade så mycket att vi missade att tunnelbanan kom så vi fick vänta på nästa tunnelbana som kom efter 17 min, typiskt mig. Prata bort tiderna hahaha. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sedan kollade jag faktiskt på Paradise hotell. Nu sitter jag här och inte gör så jätte mycket. Ska lägga mig snart, om inte så kommer älsklingen en stund. Vi hörs. 




                                              
                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0