Jag är inte en stor bloggare precis, haha.



Känner mig verkligen jätte dålig, ber verkligen om ursäkt eftersom jag varit så dålig på att blogga. Jag ska förbättra mig, vet att jag har sagt så flera gånger.. Men det känns som att jag har så mycket i huvudet just nu så att jag inte hinner med bloggen lika mycket som förut. Okej, nu ska jag berätta om min dag.

Vaknade runt 13, trött som en apa. Klädde på mig, tvättade mig och sist men inte minst så borstade jag tänderna.. Gick ut på gården, tog min grannes nycklar. Gick hem till honom och hjälpte till och städa hans lägenhet lite. Extra pengar skadar inte. Efter ett tag kom även Johanna. Hon hjälpte till med städningen lite och sedan gick vi till mig. Jag tog en snabb dusch och sedan åt vi. Vi gick ut på min gård där familjen satt och även några grannar. Johanna gick och träffa Madde och jag satt kvar. Efter ett tag beslöt vi oss för att gå till maxi, vi handlade lite smått och gott. Kom hem och fick ett sms från carrie "träff idag?" svarade ju självklart ja och vi beslöt oss för att gå och ta en glass på donken, och ja.. Så blev de! Nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt. Bror har kommit också, han ska vara här i två veckor så det ser jag fram emot.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0