dålig uppdatering



Hej, har ni saknat mig? :) 

Vaknade av att Nicole smsade mig och frågade om vi skulle till gamla stan och ta en glass och sen promenera till t-centralen. Sen frågade hon mig och jag visste hur man gick och jag började skratta. Ingen av oss kunde vägen så vi bestämde oss istället för att äta kina buffe och så blev det faktiskt. Sen gick vi runt i stan och bara tog det lugnt. Vi åkte sedan till Fittja, Nicole böt om och sen rörde vi oss till Alby. Mötte upp Sara och tog ett par tights och sedan rörde vi oss mot Fittja igen. Nu sitter jag hos Nicole pga av att det är så kallt ute. Efter att Nicole pratat med sin mamma så kanske vi ska ut en stund. Min mage ropar även efter mat nu också, funderar på att gå och äta någonstans eller ta en macka hos Nicole. Vi får se hur kvällen slutar. Skriver mer lite senare.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag ska aldrig mer äta kina mat, jag blev typ matförgiftad igåravde,det är vad jag tror asso, de va inte kul :| pusss <3

2009-08-01 @ 12:12:47
URL: http://jkkw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:






RSS 2.0